Eerste foto's Duster in Geneve

De journalisten hebben traditiegetrouw voorrang bij de autoshows. Zo dus ook dit keer in Geneve. Alles wordt gefotograveerd en naar het thuisfront (lees: redactie) gestuurd. Niet alleen de dure bolides trekken aandacht; ook de Duster wordt op de gevoelige plaat vastgelegd.

Hieronder zie je alvast een 3 tal foto’s gemaakt door Autoweek. 

068c230f167946886948d1affa840952

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

97fe49981a746b05e244988dc6235e0b

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ef1fbd55377882f82e13cd15fc3b6611

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Donderdag ben ik zelf aanwezig op de Autosalon van geneve, om voor jullie foto’s te maken. Deze zullen vrijdag 5 maart hier verschijnen……

Dit bericht werd geplaatst in dacia suv en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Eerste foto's Duster in Geneve

  1. john zegt:

    De duster lijkt nu smaller dan op de promo foto’s. Ook de banden hebben volgens mij niet de breedte van 215 [21.5 cm]. Hoe breed is de Duster eigenlijk, als je de spiegels niet mee rekent? Heeft iemand een idee? Toch denk ik dat ik er voor ga, want ik rij nu een vitara goed 4 jaar oud en dit lijkt me wel wat.

  2. richard zegt:

    volgens de officiele informatie bedraagt de breedte van de SUV 1822mm zonder spiegels en 2000mm met spiegels.

    De bandenmaat zou volgens opgave 215 / 65 R16 M + S moeten zijn…. maar ik zal het ter plekke voor je controleren😉 ……. wordt vervolgd..

  3. john zegt:

    Bedankt Richard, ik vraag het maar want in een artikel eerder op deze site worden de maten gegeven maar bij de totale breedte zijn de spiegels incl. meegenomen en dan kom je inderdaad op 1,822 mrt.

Geef een reactie

