Nederlandse Primeur!!!!

kamperenVan vrijdag 19 maart tot en met zondag 21 maart 2010 staan de showrooms van Karsten Travel Store en de er naast gelegen Renault Dealer Obdam BV in Zwaag (Noord-Holland) in het teken van ‘het betere kampeerleven’!

Deze dagen staan geheel in het teken van het kamperen. Dus voor de kampeerders onder ons is dit een leuk evenement om heen te gaan.

Maar vandaag is bekend geworden dat de Dacia Duster daar ook aanwezig zal zijn!!

(LET OP!  De Duster is op zaterdag en zondag aanwezig tijdens dit event, dus NIET op vrijdag!)

De officiele presentatie zal 22 april zijn bij diverse dealers in het land maar Daciadealer Obdam heeft de primeur door de auto al op deze kampeerdagen te kunnen tonen aan het publiek. De Duster is natuurlijk bij uitstek geschikt voor de avontuurlijke mensen die op een dergelijk evenement afkomen.

Ruime aandacht is er ook voor outdoor- en kampeerartikelen en trekauto’s. Workshops, entertainment en demonstraties maken Kampeerbelevenis tot een leuk én informatief (mid)dagje voor kampeerders van alle leeftijden.

Ruim 15.000 meter² kampeerbelevenis, gratis parkeren én gratis entree!

tal van bedrijven zullen aanwezig zijn tijdens deze kampeerbelevenis.

Voor een lijst van deelnemers op alfabetische volgorde klikt u hier.

Als u een bezoekje wilt brengen kunt zich naar het onderstaande adres begeven:

Karsten TravelStore
De Factorij 9
1689 AK ZWAAG
Telefoon 0229-237199
U bent welkom van 10:00 uur tot en met 18:00 uur.

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Nederlandse Primeur!!!!

  1. Ben zegt:

    Dit lijkt ons heel leuk!

    Trouwens heel mooi dat je dit bericht al hebt; complimenten voor jou Richard!

    We houden van kamperen én Dacia!
    Het is ook nog een beetje in de buurt!

    Ik vind het wel wat absurd dat juist deze dealer de primeur heeft; ze doen heel weinig aan Dacia.
    Maar goed, misschien verandert dat nu!

  2. richard zegt:

    Het lijkt mij ook heel leuk om naar toe te gaan hoewel ik niet zo’n kampeerder ben. Het sfeertje geeft al een beetje een vakantie-gevoel. Maar helaas mag/kan ik niet alleen beslissen dus ik kan nog niet garanderen dat ik aanwezig zal zijn.

    Ben, mocht je wel in de gelegenheid zijn om te gaan zou je dan voor mij paar foto’s willen maken?

  3. Ben zegt:

    Bij mij hangt het ook van verschillende dingen af.
    Mijn vrouw vindt het ook wel leuk, maar haar gezondheid is vaak niet te voorspellen.
    Soms zijn dingen ook wat lastig met de rolstoel, maar als zij zich goed voelt, gaan we.
    In een ander geval ga ik mogelijk met één of twee zonen.

    Foto’s zullen er komen, daar gaan we voor!

  4. philcom zegt:

    Jammer dat ik er niet bij kan zijn, zit in de Ardennen. Maar ik hoop dat Ben of een van de vele daciafans gaat en aardige foto’s maakt voor Richard. Kunnen we nog wat watertanden voor de onze geleverd wordt. Hoe dat ie het toch maar weet hé, die Richard. Zou een goede speurder zijn, knap! BTW de site gewijd aan de duster vind ik ook geweldig!

Geef een reactie

