Stukje statistiek

bezoekerstabel-2-april-2010-deel-2De site zoals jullie die hier nu zien is bijna een jaar oud. Gestart halverwege Mei 2009, met een gemiddeld bezoekers-aantal van 114 bezoekers per dag. Elke maand lopen deze aantallen nog op. Passeerden we in Augustus 2009 de eerste grens van gemiddeld 500 bezoekers per dag en in Januari 2010 de grens van 750 bezoekers per dag, Met enige trots kan ik melden dat in Maart 2010 het daggemiddelde aanbeland is op 1108 bezoekers! Het hoogste aantal bezoekers is 1357 op 8 Maart. Ook het data-verkeer is flink toegenomen: van 2,9 Gb in Mei 2009 tot een fabeltastische hoeveelheid van 22 GB in Maart 2010. De werkelijke hoeveelheid data-verkeer ligt zelfs nog iets hoger aangezien ik de Wallpapers op een apart domein heb geplaatst om zo de site te ontlasten; deze zijn dus niet meegenomen in de berekening.  De totale hoeveelheden even op een rij:

  • data-verkeer is tot nu toe 122,37 GB;
  • in bijna een jaar tijd zijn er 213118 bezoekers geweest; waarvan ruim 42.000 unieke bezoekers.
  • jullie hebben samen 1.525.030 pagina’s bekeken.

 

Ook het aantal unieke bezoekers is toegenomen: van 970 in Mei 2009 via 2846 in Augustus 2009 en 4105 in December 2009 tot 7169 in Maart 2010!

De cijfers laten zien dat ik het niet voor niets doe; de inzet wordt blijkbaar gewaardeerd door de nog steeds toenemende belangstelling. Uiteraard reden om door te gaan…

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Stukje statistiek

  1. marwil zegt:

    Gefeliciteerd Richard en natuurlijk doe je dit niet voor niks!!
    Ik kijk meestal minimaal 1x per dag even of je nog wat nieuws te melden hebt.
    Ook de tips en oplossingen daar heb ik voor mij persoonlijk ook al veel aan gehad.
    Dus zo het er nu voorstaat, gewoon doorgaan alhoewel ik me besef dat het ook wel ’n hoop werk met zich meebrengt.
    Maar gezien het aantal groeiende bezoekers voor jouw ’n stimulans, toch?

  2. Daciafan zegt:

    Van harte gefeliciteerd. Geweldig dat zoveel Dacia informatie zo makkelijk bij elkaar staat. Ga zo door en ik (en vele anderen) zullen je blijven steunen. Dit zul je waarschijnlijk elke dag merken, zowel binnen als buiten Nederland.

Geef een reactie

