Geplaatst: bagage-rek

dsc00940Met enige regelmaat vertrek ik samen met vrouw en kind naar het zonnige zuiden voor vakantie. Dan is de laadruimte weer volgepropt met van alles en nog veel meer. je gaat er niet van uit, maar een volle laadruimte kan echter ook voor een probleem zorgen. Zeker bij een noodstop…

Daarom heb ik besloten om het bagage-rek aan te schaffen. Dit rek heb ik al eens eerder een artikel over geschreven. Destijds was het gemonteerd in een MCV tijdens de opening van de Dacia-Store in Arnhem.

Ik heb het bagage-rek al enige weken geleden besteld bij Peter (Bochane-vestiging Arnhem Zuid, aan de Hazenkamp 15, telefoonnummer 026 – 3201170)en ook vlot ontvangen maar vanwege het weer was ik er nog niet aan toegekomen om het te plaatsen. Afgelopen weekend was het echter wel mooi weer dus ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het bagagerek te plaatsen. Dit is werkelijk een eenvoudig klusje.

Alle benodigde onderdelen zijn bijgeleverd, inclusief een duidelijke handleiding.

Het rek is heel eenvoudig te plaatsen danwel weg te nemen. Ook het bagage-afdekscherm past nog gewoon. De achterbank ka ook nog steeds plat zodat je lange delen mee kunt nemen zonder het rek weg te moeten nemen.

Hieronder zie je een album met foto’s van het bagage-rek in mijn MCV:

Dit bericht werd geplaatst in Dacia MCV, Mededelingen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Geplaatst: bagage-rek

  1. jubbels zegt:

    Heel handig zo’n rek op vakantie.
    Gezien de constructie van het rek is het niet te plaatsen direct achter de bestuurder/bijrijderstoel. Dat zou voor mij handiger zijn omdat we toch maar met z’n tweeën naar de camping in Spanje rijden (en nogal veel meenemen, grote tent etc.)

Geef een reactie

