Een nieuwe mijlpaal bereikt

Ja, een nieuwe mijlpaal is bereikt. Vandaag namelijk ben ik 13 jaar getrouwd.  Een hele tijd alweer, hoewel ik me realiseer dat er genoeg anderen zijn die het al langer volgehouden hebben.

De laatste 3 jaar heeft mn vrouw zelfs een nieuwe liefde in mijn leven moeten dulden, namelijk Dacia. Dit is niet altijd makkelijk geweest. Naast mijn werk als monteur waardoor ik heel Nederland rondrijd en derhalve veel uren maak ben namelijk altijd maar weer in touw voor Dacia. 7 dagen in de week achter de PC, vaak tot ’s avonds laat, om informatie te verzamelen, artikelen maken, foto-albums samenstellen, emails sturen danwel lezen.  Vervolgens ook nog eens stad en land afrijden naar evenementen waar Dacia aanwezig is, zoals de Renaultdag in dronten, de Aqua Zoo in Leeuwarden, de introductie van de Pickup en de VAN bij Van Kerkhof en Visscher in Waalwijk, en natuurlijk de privé-meetingen en de officiele meetingen van Dacia in Doorn en Biddinghuizen. En natuurlijk niet te vergeten: de puzzeltochten die georganiseerd worden door Bochane Arnhem Zuid…

Tijdens de vakanties in Frankrijk altijd maar weer het digitale foto-toestel paraat; en lang niet altijd voor het mooie uitzicht maar wel om de Dacia vast te leggen die ik op mijn pad tegenkom. Gelukkig heeft ze het nog steeds uitgehouden met deze Dacia-gek. Een mooi boeket was dus wel op z’n plaats vandaag. Mogen er nog vele jaren volgen……..

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Een nieuwe mijlpaal bereikt

  1. ghostDuster zegt:

    Hoi Richard ,

    van harte gefeliciteerd en natuurlijk je vrouw ook , nog vele jaren met elkaar en jullie Dacia’s😀

  2. Frank16V zegt:

    Gefeliciteerd met deze heugelijke dag en ook gefeliciteerd met het feit dat jullie een half jaar geleden twaalf en een half jaar getrouwd waren!
    En ga door met het goede werk, ik kijk vrijwel dagelijks op je site! Mocht je eens echt ongestoord aan je site willen werken dan mag je de rest van het gezin best eens een dagje naar Friesland sturen – opvang wordt geregeld en het verslagje mag vast wel op jouw site:D .

  3. HenkM zegt:

    Hartelijk gefeliciteerd allebei, laat de Dacia er nooit tussen komen.

  4. peterh zegt:

    Richard, van harte gefeliciteerd! Ik bewonder je vrouw! Margot wordt af en toe gek van mij met dat Dacia gedoe. Wel is ze mee geweest naar Nideggen en heeft het erg naar haar zin gehad.
    Ook ik mag alleen maar naar de Duster kijken! Hij komt er voorlopig niet.
    Volgende week naar Zweden! Dat moet ie er weer tegen aan.
    Regelmatig bezoek ik je site en ook die van Herke. Het wordt een verslaving.
    Maar ik doe veel leuke ideën op.

    Groeten uit Alphen aan den Rijn.

  5. Joost zegt:

    Goedemiddag Richard,

    Ook vanuit Goirle namens Dacia Club Nederland van harte gefeliciteerd en breng uiteraard deze felicitaties ook over aan je vrouw. En het is zoals je schrijft, er zijn anderen die het al langer hebben volgehouden. Ikzelf al 35 jaar! Dus wat dat betreft hebben jullie nog een aantal jaartjes te gaan en dat wens ik jullie dan ook van harte toe. En ook al neemt het veel tijd in beslag, toch hoop ik dat je nog jarenlang alle Daciasten blijft voorzien van interessante weetjes omtrent “ons” geliefde automerk.

    Groetjes en vast en zeker tot ziens!

    Joost

  6. jubbels zegt:

    Richard,

    van Harte.
    Ook ik kijk elke dag op je site en forum.
    Heb ik ook tijd voor want sinds 1 januari met prepensioen🙂
    En zelf al bijna 37 jaar getrouwd, en nog steeds met dezelfde vrouw.😀
    Over 2 weken staat, als het goed is, mijn MCV op de camping in Spanje.
    Z’n eerste grote reis maar ik heb er alle vertrouwen in. Heb dit traject als zeker 40 keer gereden en ben slechts één keer stilgevallen in Frankrijk. In 1970 met een Opel Rekord (dynamosteun afgebroken)👿

    Hoop dat je nog heel lang gelukkig getrouwd blijft en het de site in de lucht.

Geef een reactie

