Vakantie-tijd!!!

Het is weer zover…. Velen hebben al vakantie. Mijn vakantie begint vrijdag. Dat wordt midden in de nacht auto uit de garage halen, fietsdrager met twee fietsen monteren op de trekhaak en vervolgens de fiets van mijn zoon op de dakdragers. Daarna vertrekken we richting het zuiden. Plan is om de rit van 1200 km in één keer te rijden aangezien we onze fietsen bij ons hebben. Dat is natuurlijk altijd een risico als je zou gaan overnachten.

Ik ben benieuwd wat het brandstofverbruik doet met een retourtje van totaal 2400 km met de fietsdrager EN dakdrager. Dus de km-standen en de liters ga ik bijhouden om een reeel oordeel te kunnen geven.

Met de fietsdrager erachter kan ik natuurlijk niet meer bij de bagage komen (ik heb geen kantelbare drager) dus dat wordt zeer bewust inpakken.

Dan het minder leuke gedeelte: Zoals waarschijnlijk ondertussen bekend zijn spammers ook actief in vakantietijd (zouden ze spam versturen vanaf hun laptop vanuit een luie stoel aan het strand?). Dat betekent concreet dat ik de aanmelding helaas moet blokkeren tijdens mijn afwezigheid (ik heb geen internet op mijn vakantie-adres). Een ieder die al geregistreerd staat kan gewoon gebruik blijven maken van bijvoorbeeld de Dacia Babbelhoek.

Van 31 juli 2010 tot en met 22 augustus 2010 ben ik afwezig om weer op adem te komen. Na thuiskomst zullen alle mailtjes worden bekeken; eventuele aanmeldingen zullen dan doorgevoerd kunnen worden.

tot en met vrijdagavond ben ik hier nog aanwezig, eventuele vragen en mailtjes kunnen tot dan nog beantwoord worden.

Verder rest me nog een ieder die nog weg gaat of misschien wel thuis blijft een prettige vakantie, een goede reis en kom heelhuids weer terug!

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Vakantie-tijd!!!

  1. Brigit zegt:

    Fijne vakantie😛
    Kom gezond weer terug
    En niet te hard rijden hé…. rustig aan😉

  2. Snowman zegt:

    😛 een fijne vakantie😛

  3. HenkM zegt:

    Geweldige vakantie en gezond en fit weer terug😀 .

  4. gvanee zegt:

    Wij wensen jullie een goede vakantie met veel veilige en zuinige km’s.
    Enne…. niet stiekem eem internet cafe in gaan om je site bezoeken.
    Want je zal het gaan missen na 3 weken.

    Groeten van Gerrit

  5. Ben zegt:

    Hoi Richard en gezin,

    Vanuit Den Helder: Een hele fijne vakantie en gezond weer terug!

    Groetjes,

    Thea en Ben

  6. DerRudy zegt:

    Hoi Richard,

    De hele vakantie zonder internet, wauw dat wordt afzien….
    Een hele fijne vakantie voor jou en je gezin.

    mgr
    Ruud

Geef een reactie

