De Duster van Jack

De Duster is een ware verkoophit. Ten nadele van de MCV (hiervan loopt de verkoop sterk terug) wint de Duster snel terrein. Op de weg zie je dan ook het aantal Dusters snel toenemen.

In dit artikel zie je de Duster van Jack. Jack heeft de Duster aangeschaft in de uitvoering `lauréate`, in 4×4, dit is de meest luxe uitvoering. Daar bovenop zijn er nog een aantal zaken toegevoegd. Zoals bijvoorbeeld een trekhaak, lederen bekleding, RVS side en frontbar, RVS kentekenplaathouders, middenarmsteun, uitlaatsierstuk, bagagenetjes, en nog een aantal zaken.

AL met AL een verschijning waarvoor je je absoluut niet hoeft te schamen. De Duster is een SUV met een robuust uiterlijk, en in de kleur Noir Nacré straalt hij zelfs wel luxe uit. 

Wat me direct opviel toen ik de foto´s ontving van Jack, was de achterzijde van de auto. Bij een 4×4 staat daar boven het rechter achterlicht normaal een sticker met het opschrift 4WD. Deze heeft Jack al direct vervangen door chromen 3D cijfers 4 en letter X. En ik moet zeggen dat dat toch mooier is dan de officiele sticker…

Jack heeft tot nu toe veel positieve reacties gekregen op zijn Duster. Hij zegt: ” Toch wel lachen als op de snelweg een Porsche Cayenne afremt om jouw wagen te bekijken en dan z’n duim opsteekt!”.

Hieronder zie je een foto-album van de Duster van Jack:

Dit bericht werd geplaatst in dacia suv, Mededelingen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op De Duster van Jack

  1. Ron zegt:

    Mooie auto ! 8)
    Vooral in de kleur Noir Nacré ziet ze er geweldig uit !
    Veel rijplezier én vele veilige kilometers toegewenst !

    Ron 8) 8) 8)

  2. Zeer mooi.🙂

    Ik rij zelf nog maar 3 weken rond met mijn Duster, zelfde uitvoering, maar dan 2×4. Ik was heel benieuwd naar de side en frontbar op een Noire Nacré versie.

    Komt het door de trekhaak dat er achteraan geen bar zit? Ik heb hem namelijk ook met de trekhaak. Ik heb nu ook eerst de armsteun laten steken en de kofferbak + bescherming van de achterbumper is besteld. Ook de windgeleiders heb ik besteld, benieuwd wat dat zal geven qua look.

    Volgende maand wil ik eerst de bars en dan de rubberen beschermingen voor de deuren en spatborden.
    😀😀😀

    Duster Rulezzzzz 8)

  3. Jack zegt:

    Beste Mister Molotov,

    Naar mijn weten is er geen rearbar leverbaar op de Dacia Duster. Alleen front en sidebars.

    De chromen 3 D letters zijn onder andere te bestellen bij http://www.conrad.nl of te koop bij Hallfordsvestigingen.

    Schilderstape op de auto plakken, en dan mooi verdeeld aansluitend aan de tape de letters plakken en de auto vierentwintig uur niet nat laten worden.

    Jacky X

  4. kayla zegt:

    Hoi,

    alvast gefeliciteerd met de prachtige aankoop en uitbouw.
    Op de volgende link kan je de rear-protection bar terugvinden. Dit ter info…

    http://www.auto-access.eu/nl/producten/stainless-steel-dacia

    Mijn Duster Laureate 4×2 110 pk in Noir Nacré – full option (leder, ESP, achteraan elektrisch, radiobediening stuur,…) wordt geleverd begin oktober.

    Ben ook beginnen uitkijken naar uitbouw door RVS-bars. Daardoor dat ik op deze links terechtkwam. Is zeer betrouwbare firma en geeft correcte info over prijs en eventuele montage.

    Greoeten en vele kilometers toegewenst…

  5. Bedankt Kayla,

    Daar hebben ze perfect waar ik naar zocht, en apart leverbaar. Zo kan ik het een beetje spreiden😀

    Veel plezier met het uitbouwen en allen veel km’s toegewenst😀😀

Geef een reactie

