Dacia te koop

verkoop-dacia-logan-mcv-diesel (28)

DACIA LOGAN MCV TE KOOP!

Langzaam aan zie je meer Dacia’s verschijnen op de markt voor jong gebruikte auto’s. Binnenkort zal daar een MCV aan toegevoegd gaan worden. Gerrit heeft besloten zijn MCV van de hand te doen. In plaats daarvoor is er een Dacia Duster aangeschaft. In principe wordt de MCV ingeruild op de Duster, ware het niet dat Gerrit bedongen heeft de auto zelf te mogen verkopen.

En daarom bied ik hier de mogelijkheid om de auto eventjes in “het spotlicht” te zetten. Dat is natuurlijk handig voor Gerrit; de kans wordt verhoogd dat hij zelf de auto kan verkopen. Maar ook voor potentiele kopers is het makkelijk omdat ze zo op het spoor gezet worden van een mooie auto die te koop is.

Het betreft hier dus een Dacia Logan MCV in Diesel-uitvoering met nu ongeveer 80.000 km op de teller. De auto is enigzins aangepast aan de wensen van de huidige eigenaar.

Zo is de auto bijvoorbeeld voorzien van:

  • een Citybar (voorzijde onder de bumper),
  • sidebars,
  • Angel-eyes, 
  • Booskijkers,
  • vanaf de B-stijl zijn de ramen voorzien van donkere folie,
  • Lichtmetalen velgen,
  • windschermen

Deze auto is geheel dealer-onderhouden en heeft steeds de onderhoudsbeurten gehad die voorgeschreven zijn.

Wil je deze auto “live” aanschouwen kom dan naar de Dacia Fandag 2011. Gerrit zal daar aanwezig zijn met zijn MCV. De auto zal, indien niet particulier verkocht, worden ontdaan van de extra accessoires en dus “kaal” worden ingeruild op de Duster. De betreffende accessoires zullen dan apart te koop worden aangeboden.

Wie serieus interesse heeft in deze auto, kan een mailtje sturen naar deze site; ik zal deze dan doorsturen naar Gerrit.

Dit bericht werd geplaatst in Dacia MCV en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Dacia te koop

  1. cornelis zegt:

    Ik hoop dat je er een goede prijs voor krijgt , ik kreeg voor die van mij op de RAI bij Dacia maar 6050 euro terug op een Duster nee ik blijf wel rijden hij doet het nog ok die gaat nog wel jaren mee.

  2. cornelis zegt:

    Nou dat doe je slim ((De auto zal, indien niet particulier verkocht, worden ontdaan van de extra accessoires en dus “kaal” worden ingeruild op de Duster. De betreffende accessoires zullen dan apart te koop worden aangeboden.)) Ik hoop dat de dealer hiervan af weet , als je alles eraf haalt word hij niet meer zo aantrekkelijk.😯❗❗❗❗❗❗❓

  3. richard zegt:

    Cornelis, het is in het koopcontract opgenomen dat de MCV “kaal” wordt ingeruild. Dus ja, de verkoper is hiervan op de hoogte.. 8)

    Overigens, als je een poging wilt wagen om via hier je MCV te verkopen dan mag je rustig wat foto’s sturen met bijbehorende info; maak ik er wel een artikel van. (niet geschoten is altijd mis, toch?)

  4. Daciafreak zegt:

    Even ter verduidelijking en aanvulling betreffende het inruilen.
    Ik heb de MCV (standaard uitgerust) ingeruild op het koopcontract,.
    Aangezien er voor de dealer(s) geen verschil in inruilwaarde is t.a.v. een standaard of een ge-pimpte uitvoering, heb ik bedongen op het koopcontract om de MCV ook zelf alsnog te mogen verkopen.
    Zoals al eerder is gezegd, moet een dealer ook weer aan deze MCV verdienen, vandaar dat ik zelf het recht behouden hebt om hem zelf alsnog te mogen verkopen tot 14 dagen voor aflevering van de Duster, zodat een eventuele geïnteresseerde koper ook weer voordeliger uit kan zijn.
    Aangezien er zeer weinig 2e hands (nette) Dacia diesels te koop staan in 7 persoons Lauréate uitvoering met vele opties, is de kans groot dat er iemand interesse zal hebben in deze auto.
    Het enige meerwerk wat ik er zelf eventueel nog aan heb, is het origineel maken van de auto indien er geen koper particuliere koper komt.
    Dus voor de geïnteresseerden onder u, tot ongeveer half juli is de auto nog te koop en na de Dacia FanDag ga ik langzaam aan beginnen met het terug plaatsen van de originele onderdelen i.v.m. inruil en zullen later de accessoires te koop komen op een verkoopsite. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat in 1e instantie wel weer via de website beheerder Richard.

    Gerrit

Geef een reactie

