6 reacties op Het nieuwe logo

  1. Mike zegt:

    Ziet er netjes uit, zo met die gespoten opzetplaat! Ik zal ‘m morgen zeker even komen bekijken.

  2. rveeken zegt:

    Hoi,

    Ik heb ook de nieuwe logo besteld. Maar de gril van een sedan is toch anders dan van een MCW. Daar baal ik wel van. Heeft iemand een oplossing voor deze issue?

    Robert

  3. richard zegt:

    Hallo Robert, kun je ook aangeven wat er anders is? Het is lastig om een oplossing te bedenken als we niet weten wat het verschil is…..

    • rveeken zegt:

      de afstand tussen de onderkant en de bovenkant is kleiner dan bij een mcw. De boog aan de onderkant van een mcw loopt dieper dan bij een sedan.

  4. richard zegt:

    Dat betekent dus dat ik geluk gehad heb met de MCV. Dat verschil zal niet zoveel zijn anders was me dat al wel eerder opgevallen…

Geef een reactie

