Even iets heel anders

Zo kan het verkeren….

In de nacht van zondag op maandag werd ik geveld door enorme krampen die ervoor zorgden dat ik in korte tijd alles eruitgooide. Maandagochtend direct gemeld bij de huisarts. Dinsdag was de situatie nog niet beter met als resultaat dat ik mij direct mocht melden bij het ziekenhuis. Na bloedonderzoek werd mij medegedeeld dat ik direct mocht blijven!

Dus direct het ziekenhuisbed in en aan het infuus. Ook vandaag gebeurd er verder nog niets. Morgen zal het eerste onderzoek gestart worden…..

Tegenwoordig hebben ze wel tv, telefoon en internet per ziekenhuisbed maar toch ben ik liever in huis..

Voorlopig is het afwachten en kan ik hier heel weinig uitrichten; de berichtgeving ligt dus eventjes stil. Als het goed is kan dat in het weekend weer opgepakt worden……..

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen. Bookmark de permalink .

13 reacties op Even iets heel anders

  1. Herke zegt:

    Sterkte en beterschap…..

    Herke & Brigit.

  2. Nick zegt:

    Richard, heel veel sterkte en beterschap!!!

  3. LED-Lightning zegt:

    Dat is minder Richard! hopelijk weten ze snel wat je hebt en word je snel weer opgelapt! Beterschap!

  4. eduard zegt:

    Beste Richard,
    Sterkte en beterschap.

  5. tommyvhb zegt:

    Veel beterschap Richard. In het ziekenhuis is het nooit leuk.

  6. Frank16V zegt:

    Oei! Je kunt de techniek van de Daas volledig onder controle hebben, het menselijk lichaam blijft dikwijls een raadsel. En nu maar hopen dat de geleerden snel wat vinden! Beterschap!

  7. Jasper zegt:

    Heel veel sterkte toegewenst.

  8. Joost zegt:

    Richard ook namens Dacia Club Nederland van harte beterschap toegewenst! Hopelijk kun je weer heel snel gezond naar huis.

  9. Ron zegt:

    Sterkte en beterschap toegewenst. In een ziekenhuis liggen is het toch net niet !😕 8)

  10. HenkM zegt:

    Heel veel sterkte, beterschap en snel weer thuis Richard.

  11. Tazteam zegt:

    Heel veel sterkte en beterschap

    Grtz
    Philip

  12. DerRudy zegt:

    Beste Richard,

    Sterke man en hopelijk weer snel naar huis.

    Mgr.
    Ruud

  13. ronald-2008 zegt:

    Beterschap !!!

Geef een reactie

