Pas op de plaats..

Tsja… hoe zal ik het zeggen…

Op 1 juli was ik weer terug van een niet gepland ziekenhuisbezoek van een aantal dagen. Echter het onderzoek via de polikliniek lukte niet. Hierdoor moest er een vervolgafspraak komen via de operatiekamer, in september. Ondertussen zitten we bijna op half oktober.

Ondanks meerdere keren bellen werd er maar steeds geen vervolgafspraak gemaakt door de afdeling die dat allang had moeten doen. Elke keer weer werd er een ander verhaal verteld waarom er nog geen afspraak was.

Ik heb natuurlijk niet voor de grap een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen dus werd ik wel steeds onrustiger. Immers, vervolg onderzoek is door de arts zelf aangegeven….

Dus deze week maar eens even met de klachtenafdeling gebeld. En warempel, vervolgens ben ik meerdere keren gebeld voor aanvullende info met als resultaat: Intake-gesprek voor de OK morgenvroeg, melden voor opname zondagavond om 18:00.

Onderzoek zal plaatsvinden op maandag de 17e, rond 08:00. Toch gek dat na een telefoontje met de klachtenafdeling er wel veel mogelijk is.

Ondertussen zijn we wel zo’n 16 weken verder. En hoewel ik opzie tegen het onderzoek ben ik nog het meest ongerust over de uitkomst. Aangezien het vorige onderzoek niet gelukt is, weet ik niet welke kant het opgaat.

Dus maak ik even een pas op de plaats. Ik heb eerst een aantal zaken te regelen die belangrijker zijn.

Afhankelijk van wat er maandag gevonden wordt (of hopelijk NIET gevonden wordt) ben ik hier maandagavond weer.

In het geval dat er wel wat gevonden wordt…… dan is het onbekend wanneer ik hier weer ben..

Dus.. hopelijk tot maandagavond…..

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Pas op de plaats..

  1. Nick zegt:

    Wat een bizar verhaal Richard! Je moet dus eerst stampij lopen maken wil je geholpen worden. En al die tijd zit jij in onzekerheid. Ongelofelijk…

    Richard, heel erg veel succes de komende dagen, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat er niets ernstigs aan de hand is! Heel veel sterkte gewenst!

  2. DerRudy zegt:

    Je gezondheid gaat voor alles, ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.
    Sterkte, de komende dagen en hopelijk zien we snel weer de oude Richard on-line.

    mgr.
    Ruud

  3. Daciafreak zegt:

    Aangezien je maandag avond (gisteren dus) niet met je hobby bent bezig geweest, neem ik aan dat je nog in het ziekenhuis bent.
    Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand en wachten wij met veel ongeduld op je berichtgeving.
    Veel sterkte en ook voor je gezinnetje.

    Mvgr Gerrit, Bep en de kinders

Geef een reactie

