nog even afwachten

Nou, ik ben er weer. In ieder geval voorlopig. Na de opname zondagavond, die voorspoedig verliep, werd ik op de afdeling oncologie geplaatst. Niet erg rustgevend… ( wie wil weten wat dat betekent, Google weet het..). Uiteraard niet geslapen en dat komt de rust ook niet ten goede. Gelukkig was ik wel op tijd aan de beurt maar ze kennen het fileprobleem ook in het ziekenhuis. Na het onderzoek via de uitslaapkamer weer naar de afdeling alwaar ik me gisteren weer mocht afmelden. Al met al erg vermoeiend geweest dus gister bij thuiskomst direct de ogen gesloten.

Op de uitslaapkamer hadden ze me al meegedeeld dat er niet veel bijzonders was gevonden maar een afspraak voor een gesprek zou nog volgen. Deze staat nu voor komende vrijdag. Nog even afwachten dus…

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen. Bookmark de permalink .

4 reacties op nog even afwachten

  1. LED-Lightning zegt:

    Wat een toestand, Richard!

    Ik volg je verhalen nog regelmatig en ik schrok inderdaad toen je het woord oncologie gebruikte in je artikel. Veel sterkte en ik hoop op een goede afloop!

    Ruben

  2. Mike zegt:

    Goedenavond Richard,

    Had al eerder een reactie willen plaatsen, maar moest even zoeken naar mijn juiste wachtwoord…

    Veel sterkte komende vrijdag, en hopelijk betekent “niet veel bijzonders” dat er eigenlijk niets aan de hand is… beterschap!

    Mike

  3. jubbels zegt:

    Ik hoop dat er voor morgen “niet veel bijzonders” aan de hand is.
    Sterkte…………..

  4. ronald-2008 zegt:

    Toi, toi, toi. Hopenlijk goed nieuws !!!

Geef een reactie

