Back in Business

Nou, ik kan weer opgelucht ademhalen. Vanochtend maar eens even langs geweest voor de uitslag. De arts kon er kort over zijn; problemen werden veroorzaakt door een infectie. Dat was een pak van mijn hart. Als je namelijk voor het onderzoek op de afdeling “oncologie” geplaatst wordt dan is de kans erg groot dat je daar onrustig van wordt. Ik in elk geval wel.

Je gaat dan nadenken en (ik in ieder geval) wat zaken regelen. Zelfs de verhuiscodes en opzegcodes voor de meerdere websites die op mijn naam staan  had ik klaar gelegd bij de PC.

Gelukkig blijkt dit alles overbodig. Ik kan me dus weer vol overgave op deze (en de andere) websites storten.

Dus als vanouds is alle informatie die voor deze site relevant is welkom. Verhalen, foto’s, gebeurtenissen, nieuws uit binnen- en buitenland kan weernaar het welbekende email-adres gestuurd worden dat op de contact-pagina bovenaan deze pagina staat.

Voor een ieder die meegeleefd heeft, bij deze bedankt….

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Back in Business

  1. Joost zegt:

    Proficiat Richard! Dat moet weer een pak van je hart zijn. Fijn dat het allemaal zo goed is afgelopen.

    Groetjes,

    Joost van Puijenbroek

  2. Nick zegt:

    Fijn om te lezen, Richard! Gelukkig is het niet zo ernstig als gedacht!
    Ik kijk weer uit naar alle artikelen en berichten op de site!

    Gr. Nick Baas

  3. LED-Lightning zegt:

    Good to see you back in business!

    Gelukkig dat het ‘slechts’ een infectie was, dat is absoluut reden tot juichen, zeker als je eerst naar oncologie werd verwezen werd!

Geef een reactie

