Crispy geluidje toch?

Wat geluid in de auto betreft zijn we allemaal heel verschillend. Heeft de één geen radio nodig, de ander doet het met de standaard radio. En je hebt natuurlijk altijd een overtreffende trap. Die catagorie vind het leuk om zijn of haar auto om te bouwen tot een giga geluidstudio.

Terwijl de standaard radio maximaal 4×15 watt levert kunnen de uit de kluiten gewassen installaties wel duizenden watts leveren. Dikwijls kosten deze evenveel zo niet meer dan de auto zelf. Het leukste is natuurlijk de ombouw. Alles passen en meten, voorbereiden, platen op maat maken, schuren, schilderen of spuiten, kabels trekken enzovoorts.

Hieronder vind je het voorbeeld van een Sandero die onder handen genomen is. Hoewel ik een mooi stukje muziek wel kan waarderen zou mij dit toch te ver gaan……

Dit bericht werd geplaatst in Mededelingen, Renault Sandero en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Crispy geluidje toch?

  1. Tazteam zegt:

    Ben zelf ook een echte fan van caraudio, maar ik ga liever voor kwaliteit ipv in de filmpjes zichtbare kwantiteit.
    Ik hoop iig niet dat mijn plaatwerk sterk gaat resoneren net als in 1 van de filmpjes.

Geef een reactie

