Schuifdeur bij Dacia

De nieuwe telg van Dacia, De Lodgy, wordt waarschijnlijk zo’n auto waar vele varianten mee te maken zijn. Als we de foto’s bekijken dan heeft deze MPV toch flink wat ruimte. Ook op grijs kenteken zou hij erg handig zijn.

Op de eerder getoonde spy-afbeeldingen was te zien dat er een verkomt met een volledige achterklep (zoals op de vrijgegeven foto’s ook te zien is). Daarnaast was ook zichtbaar dat er een versie is met twee deuren achter. En laat die versie dan ook nog eens voorzien zijn van een schuifdeur aan de rechterzijde!

dacia-lodgy-met-een-schuifdeur-aan-rechterzijde

Dit bericht werd geplaatst in Dacia Lodgy en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Schuifdeur bij Dacia

  1. Nick zegt:

    Dit zou voor mij echt de ideale auto zijn: met 2 deurtjes achter én een schuifdeur!

  2. richard zegt:

    Ook mij zou dit goed passen. Hoewel ik de Duster een hele mooie auto vind is deze me toch te klein. Ik zou de Lodgy ook wel op de oprit willen hebben staan. Echter…. Dacia maakt haar auto’s te goed. Ik kan namelijk geen echte reden bedenken waarom ik een bijna 5 jaar jonge MCV weg zou doen terwijl de inruil aan de lage kan zal zijn. De MCV is gewoon goed en zal dus nog eventjes meedoen..

  3. Nick zegt:

    Je hebt helemaal gelijk Richard. Ik kan ook nog geen problemen vinden met de MCV (gelukkig maar) en eigenlijk is het dan ook niet heel erg zinvol om de MCV voor de Lodgy in te ruilen. In augustus wordt mijn MCV ook 5 jaar, en ik denk dat ik er ook nog een paar jaartjes in zal blijven rijden. Dat is ook de goedkoopste manier natuurlijk, gewoon door blijven rijden. Ook niet onbelangrijk!

Geef een reactie

