Lodgy op de weg

Onderstaande 2 foto’s zijn opgedoken op internet. De Lodgy is hier te zien in een uitrustingsniveau dat het midden houd tussen de basisversie en de luxere versie. Op de eerste foto lijkt het net alsof deze is uitgerust is met een bullbar.

De beide bumpers zijn gewoon standaard zwart. Ik vermoed dat het model beter tot zijn recht komt als deze ook in carrosserie-kleur zijn gespoten.

dacia-lodgy-gespot-op-de-weg-01

dacia-lodgy-gespot-op-de-weg-02

Dit bericht werd geplaatst in Dacia Lodgy en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Lodgy op de weg

  1. Jack zegt:

    De zogenaamde bullbar is een bescherming van het pompeiland wel op de betonnenrand om het eiland bevestigd is. zie de foto op: http://www.mokobouw.nl/default.asp?subject=pagina&keuze=bemand&menu=dispensers alleen zijn het hier paaltjes op de kop van het eiland.

  2. Nick zegt:

    Het lijkt wel alsof deze auto gewoon al wordt verkocht, of wordt de auto inderdaad al in Roemenie (of ergens anders) verkocht?

  3. Nick zegt:

    Ik bedoel: het ziet er niet uit als een proefrit, zoals op de andere foto’s wel duidelijker was;)

  4. arjan zegt:

    Aardige auto wel, maar waarom zitten er van die ienieminie wieltjes onder??:(

  5. paul1958 zegt:

    Voor een 7-zitter vind ik die achterraampjes wel erg klein. Slecht zicht naar achteren (zijkant). Verder vind ik ‘m “niet onaardig” Als ik het geld bij elkaar kan krijgen ruil ik t.z.t. mijn MCV in! hahaha

  6. paul1958 zegt:

    @arjan Dat zullen toch wel gewoon 15″ wielen zijn, net als die onder de MCV zitten….

  7. richard zegt:

    @jack: Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt met de bescherming van het pomp-eiland.

    @Nick: officieel is de auto nog niet te koop; hij wordt immers pas op de Autosalon van Geneve getoond aan het publiek

    @Arjan: Een auto van dit formaat zou best wel grotere wielen kunnen “hebben”. Vergeet echter niet dat je dan ook weer duurder uit bent bij vervanging van banden. 15 inch is meer gangbaar dan 16 inch….

    @Paul1958: Het zicht naar achteren wordt inderdaad beperkt door de brede stijlen achter. De Lodgy zal waarschijnlijk nog iets meer bagage mee kunnen nemen dan de MCV. Ik verwacht echter ook meer wegenbelasting; hij zal wel een stukje zwaarder zijn.

    Ik weet eerlijk gezegd nog niet goed wat ik er van vind. Het front van de MCV II moest ik erg aan wennen. Datzelfde heb ik hier ook een beetje.

    Maar wel zullen het zeer binnenkort wel gaan zien met eigen ogen….

  8. heelsijo zegt:

    Ik vind het jammer dat het achterportier niet is als bij de Logan. Namelijk 2 deuren. Dit is ontzettend makkelijk en ik (1.63 m) kan met gemak zelf de achterzijde openen en sluiten (nu moet je op de tenen of huppen om het portier weer te sluiten). Plus het laden en lossen gaat ook makkelijker, bij erg lange bagage hoef je niet met een hele open achterzijde te rijden.

Geef een reactie

