2 Din Audio in de Duster

De Lodgy is de eerste Dacia die voorzien is van een 2DIN audio systeem. Alle voorgaande modellen konden hier niet over beschikken. Was dit toch “noodzakelijk”, dan moest je het dashboard behoorlijk verbouwen. Dat is dan ook precies wat ik gedaan heb bij mijn MCV uit 2007.

Momenteel is er echter de mogelijkheid om voor de Duster bijvoorbeeld een ander front voor het middenpaneel aan te schaffen waardoor je alleen nog achter dit paneel wijzigingen aan hoeft te brengen. Dat vereenvoudigd het werk behoorlijk. (ik heb voor mijn MCV zelf een paneel moeten maken).

Warezke stuurde mij de link naar een door hem geplaatst filmpje op youtube  waarop hij in het kort de ombouw laat zien van het dashboard van zijn Duster:

Dit bericht werd geplaatst in dacia suv en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op 2 Din Audio in de Duster

  1. Nick zegt:

    Voor de MCV phase 1 is dit niet gemaakt, toch? Ik zou het ook wel erg mooi vinden, maar zoveel werk als Richard er aan heeft besteedt, gaat mij net iets te ver. Al is het resultaat wel prachtig!;)

Geef een reactie

